Friday 15 April 2011

Two Way Foundation

hehe....baru sekarang aku dapat beli bedak compact niiii......bukan apa....bedak compact two way foundation ni agak mahal sikit, ni pon beli sebab ade diskaun hehe....bedak foundation ni memang elok....aku suka pakai sebab dapat menutup cela-cela di muka, bagus kannnnn??? tak payah pakai foundation ini pon dah cukup huhu...kalau korang nak tahu mak andam pon guna bedak foundation miyami ni tau untuk mekap kan pengantin hehe^_^ bedak compact two way foundation ni aku pilih yang light sebab kulit aku cerah dan sesuai dengan kulit aku....^_^ hehe


1. Pengawalan minyak yang sempurna untuk kesan pusam sepanjang hari:
mengandungi ramuan penyerap minyak untuk menghilangkan kesan berkilat, untuk hasil yang lebih bersih, bebas-kilatan. Bedak mikro yang mengandungi lebih penyerapan, membantu melawan peluh, panas dan lengas untuk hasil bebas kilatan sepanjang hari.

2. Tekstur lembut bak sutera, litupan penuh:
Bedak mikro-halus yang sungguh ringan memberikan tekstur kulit rasa lembut bak sutera. Ia melitupi ketidaksempurnaan kulit dan dalam masa yang sama, kelihatan semula jadi dan segar sepanjang hari. Melindungi kulit daripada sinaran UV.


No comments:

Post a Comment